تمثّل دائرة الداعمين المحيطة بـ«أشكال ألوان» مكوّناً أساسياً من مكوّنات عملنا، إذ تعيننا على المضيّ قدماً، وعلى استكمال مسيرة البرنامج الثقافي الرائد التي نقدّمه للجمهور، والذي لم يشهد التزامنا به على مدار حوالي العشرين عاماً أي تغيّر، سواء في لبنان أو خارجه. نرحب بالمساهمات على كل أشكالها: بالخبرة العملية أو بالنصح والمشورة أو بالموارد والمعدات، أو بالدعم المادي.


إن مصادر الدعم الذي تتلقاه «أشكال ألوان» متعددة، منها منح المؤسسات الداعمة والمراكز الثقافية والرعاية التجارية وهبات الأفراد. نرحب بكافة المساهمات، ويسرّنا أن نتقدّم بالشكر اللائق لجميع المساهمات .



للراغبين في الانضمام إلى داعمي «أشكال ألوان»٬ رجاء الاتصال بكريستين طعمه على رقم ٠٠٩٦١٣٣٩٣٨٠٧ أو
Ashkal Alwan’s generous community of supporters is crucial in allowing us to continue the progressive cultural programming that we have been committed to over almost twenty years in Lebanon and elsewhere. We welcome contributions of skills, advice, resources, and equipment, as well as financial support.

Ashkal Alwan’s funding comes from a wide variety of sources including foundations, cultural centres, corporate sponsorship and private individuals. All contributions are welcome and appreciated and all contributors will be acknowledged on selected Ashkal Alwan and Home Workspace communication.

If you are interested in becoming a supporter of Ashkal Alwan please contact Christine Tohme on +961 (0) 3 393807 or

الهبات الفردية Individual Supporters
الرعاية التجارية Corporate Partnerships